[Desenvolupament] Error amb el complement d'outlookal catalinitzador

Josep M. josep.m8 a gmail.com
div mar 30 14:19:14 CEST 2012

Hola Jordi,

Has pogut reproduir l'anomalia? Ja em diràs si és que sí o que no. Si no la
pots reproduir, demà dissabte a la tarda m'hi posaria, i documentaria els
passos que segueixo.

Josep M.

PS. Ja és gros que els de Microsoft, i per tant propietaris de Office i de
Hotmail, hagin de treure un pedaç per a connectar l'Outlook amb el correu de
Hotmail, el ditxós "Outlook Hotmail Connector"!

-----Missatge original-----
From: Jordi Mas
Sent: Wednesday, March 28, 2012 8:43 PM
To: Desenvolupament d'aplicacions informàtiques per a la llengua catalana
Subject: Re: [Desenvolupament] Error amb el complement d'outlookal
catalinitzador

En/na Joan ha escrit:
> En aquest cas la persona afectada no en sabia res i no havia fet servir
> l'outlook per cap compte de hotmail ni tenia instal°lat el messenger.
> No se com li va anar a parar el plugin aquest, si puc mirare la versio de
> office que té

Hola,

Intento reproduir aquest problema però no sóc capaç.

Faig:

1. Amb Windows Vista 32-bits i Office 2010 32-bits
2. Instal·lo el Microsoft outlook hotmail connector en espanyol
3. Configuro el Outlook 2010
4. Llanço el Catalanitzador i instal·la el paquet d'idioma del Office 2010
5. Obro l'Outlook i s'obre bé.

A les PMF tenim[1]:

"en algunes configuracions l'Outlook no s'iniciarà després d'instal·lar
el paquet de català de l'Office."

Algú sap quines configuracions són?

Cap ajut a reproduir-ho?

Gràcies,