[Desenvolupament] Error amb el complement d'outlook al catalinitzador

Josep M. josep.m8 a gmail.com
div mar 30 07:10:50 CEST 2012

Fins demà dissabte a la tarda no ho podré provar jo, però crec que la cosa
era:

Després d'instal·lar-te l'Office 2007 dius que vols afegir un compte de
correu-e.
Li dónes un compte de correu-e de Hotmail, i et demanarà per baixar-se el
connector, en espanyol perquè és com està de moment l'Office.
Et baixes les carpetes de Hotmail (sincronitzes)
A partir d'aquí ja pots catalanitzar.

Josep M.

El dijous 29 de març de 2012, Jordi Mas ha escrit: