[Desenvolupament] Amoïnat

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic mar 28 21:38:42 CEST 2012

En/na Josep M. ha escrit:
> Em preocupa que sobre més de 10000 instal·lacions monitoritzades (un
> nombre prou significatiu), es mantingui més d’un 13% d’errors en la
> instal·lació del WindowsLPI.
> Hi ha errors a més llocs, però aquest és escandalós!

Hola Josep M.,

Comparteixo la teva preocupació i de fet aquest tema el vaig comentar
quan vam decidir treure la versió 1.0.

Penso que això pot ser per dos motius:

a) Perquè efectivament hi ha un error en la instal·lació del paquet
d'idioma del Windows

b) Perquè el codi que detecta si el paquet d'idioma s'ha instal·lat bé
en alguns casos falla.

Jo em decanto per l'opció b) principalment perquè:

- M'he trobat en situacions on s'instal·la el paquet d'idioma però fins
que re-inicies la comprovació no funciona.

- Perquè si un 13% de la gent tingués problemes estaríem sentint a
parlar. Per exemple, del Windows en francès que és minoritari, ja ens
arribat 3 missatges de queixa. Si passes alguna cosa estic segur que la
gent s'hagués queixat.

Com a següents passos jo suggereixo que si us trobeu una situació on
després d'instal·lar el paquet el Catalanitzador no el detecta intenteu
reproduir-ho i intentem el solucionar-ho.

Mirant les dades de les estadístiques el que he vist és que això succeïx
en totes les edicions de Windows.