[Desenvolupament] Codi font de les estadístiques

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic mar 28 20:11:31 CEST 2012

En/na Xavi Ivars ha escrit:

> El 27 de març de 2012 13:53, Jordi Mas <jmas a softcatala.org
> <mailto:jmas a softcatala.org>> ha escrit:
>
>     Ep Xavi,
>
>     Penso que les estadístiques es poden considerar part del servidor i
>     estaria bé pujar-les aquí:
>
>     https://github.com/Softcatala/CatalanitzadorPerAWindows/tree/master/Server
>
>     Si algun dia altres comunitats lingüístiques l'usen els pot ser útil.
>
>     Addicionalment m'agradaria que tot el codi estigués al Git si no hi
>     ha cap motiu perquè no sigui.
>

> Sense problema. Això si, m'agradaria netejar-ho una miqueta, ara està
> [...]

D'acord. Una cosa que hem de mirar és com està enfocat el tema de
queries perquè ara mateix no hi ha cap índex creat. Com a mínim en els
SQL que hi ha git. Caldrà mirar si volem afegir-ne algun.

Atentament,

Jordi