[Desenvolupament] Error amb el complement d'outlook al catalinitzador

Joan aseques a gmail.com
dic mar 28 19:32:05 CEST 2012

En aquest cas la persona afectada no en sabia res i no havia fet servir
l'outlook per cap compte de hotmail ni tenia instal°lat el messenger.
No se com li va anar a parar el plugin aquest, si puc mirare la versio de
office que té
El 28/03/2012 18:59, "Jordi Mas" <jmas a softcatala.org> va escriure: