[Desenvolupament] Error amb el complement d'outlook al catalinitzador

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic mar 28 18:59:42 CEST 2012

2012/3/28 Joan <aseques a gmail.com>

> Bones, a la botiga de informàtica on treballo ens han portat un ordinador
> a arreglar per el tem de l'outlook penjat per culpa del complement de
> hotmail.
> Ja se que és un problema conegut i que està a les PMF, però de totes
> maneres segueix essent un problema perquè la gent no ho sap fins que li
> peta el correu. Ens aquests casos jo crec que seria millor fer que no
> s'instales el pack o be es corregis el problema.
> Moltes gràcies per la vostra feina.

Joan,

Gràcies per aquesta informació.

* Sabem com es distribueix el Microsoft Outlook Hotmail Connector? Bé de
sèrie amb el Microsoft Office a partir de certa versió, és part del Windows
Live o bé la gent l'ha de baixar específicament?

* Els usuaris afectats són tots o només els que tenen configurat el
connector, vull dir, el problema és manfiesta només per tenir-ho instal·lat
o l'has de tenir activat?

Tot detall que puguis donar serà bo

Moltes gràcies Joan