[Desenvolupament] Catalanitzador 1.01 primera edició

dic mar 28 13:33:43 CEST 2012

Ep Jordi
Vaig provar la versió 1.01 a l'ordinador de la companya de feina (Win7
x64 amb el paquet de català preinstal·lat però no activat) i va
funcionar correctament: en reiniciar l'ordinador ja tenia el Windows en
català.

salut
jordi s

Al 24/03/2012 19:47, En/na Jordi Mas ha escrit: