[Desenvolupament] Codi font de les estadístiques

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dim mar 27 14:06:24 CEST 2012

El 27 de març de 2012 13:53, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Ep Xavi,
>
> Penso que les estadístiques es poden considerar part del servidor i
> estaria bé pujar-les aquí:
>
> https://github.com/Softcatala/CatalanitzadorPerAWindows/tree/master/Server
>
> Si algun dia altres comunitats lingüístiques l'usen els pot ser útil.
>
> Addicionalment m'agradaria que tot el codi estigués al Git si no hi ha cap
> motiu perquè no sigui.

Sense problema. Això si, m'agradaria netejar-ho una miqueta, ara està
mooooooolt guarro.

Demà acabe (oficialment) la feina a la UA (encara que oficiosament em
queden algunes cosetes per tancar). Després, *i'll be free* :D

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >