[Desenvolupament] Avís de l'SmartScreen i botó de baixada

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dll mar 26 14:59:33 CEST 2012

Hola,

El 26 de març de 2012 9:36, Toni Hermoso Pulido <toniher a softcatala.cat> ha
escrit:

> Al 26/03/12 00:14, En/na Pau Iranzo ha escrit:
>
>  Hola de nou,

> Hola Pau,
>
> veig que empres un Javascript (que em dona error amb el DebugBar de l'IE).
> No seria possible de cap altra forma?
>
> Fixant-me en un cas semblant de baixada (mozilla.com), mira que bé que es
> veu la fletxa.

Miraré de solucionar l'error. El problema és que no hi ha manera de
detectar el highcontrast si no és posant un background de test i veure si
l'amaga. En eixe cas, es mostra un div.

He degut de fer algun canvi des d'ahir, perquè ahir no em petava a
l'explorer.