[Desenvolupament] Catalanitzador 1.01 primera edició

Josep M. josep.m8 a gmail.com
diu mar 25 19:11:05 CEST 2012

Hola Jordi,

M'estranya que no ho puguis reproduir, perquè ho he comprovat en 3 màquines virtuals diferents:
  a.. Un Windows 7 Ultimate 32 bits
  b.. Un Windows 7 Ultimate 64 bits
  c.. Un Windows Vista Ultimate 32 bits
En totes elles el procés és el mateix:
  1.. Parteixes d'una màquina en espanyol al 100%. Aplica-li manualment el pegat en català, i al final, quan et pregunta li respons que vols establir el català com a llengua del sistema, però no marquis la casella d'aplicar el canvi als comptes d'usuari i pantalla de benvinguda (mira les captures que t’adjunto).
  2.. Reinicies la màquina (això no és imprescindible; n’hi ha prou deixant que tanqui la sessió).
  3.. Li apliques el Catalanitzador, seleccionant-ho tot, i ja està! T'hauria d'aparèixer una catalanització inferior al 100%.
No entenc que no se't reprodueixi. Algú més és capaç de simular-ho?

Josep M.

-----Missatge original-----
From: Jordi Mas
Sent: Sunday, March 25, 2012 5:46 PM
To: Desenvolupament d'aplicacions informàtiques per a la llengua catalana
Subject: Re: [Desenvolupament] Catalanitzador 1.01 primera edició

En/na Josep M. ha escrit:
> Comprovat amb la versió 1.00 i també passa el mateix comportament.
> Concretament:
>
>    1. Hi ha diversos comptes d'usuari creats.
>    2. S'ha instal·lat el pegat català per al Windows 7 de forma manual.
>    3. Al final de la instal·lació del pegat s'ha triat "Seleccioni
>       idioma per mostrar->català" i no s'ha marcat la casella "Aplicar
>       l'idioma per a mostrar a la pantalla d'inici de sessió i als
>       comptes del sistema".
>    4. S'ha executat el Catalanitzador 1.00 on surt:
>           *

Hola Josep M.,

Pel log no he pogut deduir massa cosa només que dóna error (:-

Sóc incapaç de reproduir-ho. Veig dos maneres:

- Conseguim entendre millor com reproduir-ho.

- Em passes una imatge ISO on es pugui reproduir fàcilment.

Només un 1.96% d'usuaris acaben aquesta tasca en error, llavors imagino
que no deu ser fàcil de reproduir.