[Desenvolupament] Catalanitzador 1.01 primera edició

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu mar 25 17:46:57 CEST 2012

En/na Josep M. ha escrit:
> Comprovat amb la versió 1.00 i també passa el mateix comportament.
> Concretament:
>
>    1. Hi ha diversos comptes d'usuari creats.
>    2. S'ha instal·lat el pegat català per al Windows 7 de forma manual.
>    3. Al final de la instal·lació del pegat s'ha triat "Seleccioni
>       idioma per mostrar->català" i no s'ha marcat la casella "Aplicar
>       l'idioma per a mostrar a la pantalla d'inici de sessió i als
>       comptes del sistema".
>    4. S'ha executat el Catalanitzador 1.00 on surt:
>           *

Hola Josep M.,

Pel log no he pogut deduir massa cosa només que dóna error (:-

Sóc incapaç de reproduir-ho. Veig dos maneres:

- Conseguim entendre millor com reproduir-ho.

- Em passes una imatge ISO on es pugui reproduir fàcilment.

Només un 1.96% d'usuaris acaben aquesta tasca en error, llavors imagino
que no deu ser fàcil de reproduir.