[Desenvolupament] Avís de l'SmartScreen i botó de baixada

Pau Iranzo paulists a gmail.com
diu mar 25 15:06:15 CEST 2012

Hola,

El 25 de març de 2012 13:15, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Ep Pau,
>
> Quan diem "Utilitzeu IE8 o superior?" dues coses:
>
> - En comptes d'IE jo diria Internet Explorer ja que els usuaris més
> neòfits poden no saber que vol dir "IE 8".
>
> - Ja que aquest avís és mostra només a usuaris d'Internet Explorer
> suggereixo canviar-ho de pregunta a afirmació, és a dir, en comptes de
> "Utilitzeu IE8 o superior?" alguna cosa com "Avís de de seguretat per
> usuaris d'Internet Explorer 8 p superior"

Em sembla correcte.

Pau,

> Abans de canviar l'índex a index2, fixat que vaig afegir un botonet amb un
> enllaç a l'informe d'errors

Jo no ho he tret i a l'index2 apareix, no? (no és el botó que hi ha a
sota?). De producció només he modificat avui l'estil relacionat amb la
imatge del botó de baixada i la imatge mateixa.

Salut!

Pau