[Desenvolupament] Catalanitzador 1.01 primera edició

Joan Montané joan a montane.cat
diu mar 25 10:31:53 CEST 2012

El 25 de març de 2012 10:23, Josep M. <josep.m8 a gmail.com> ha escrit:
> Per cert, veus colors de caràcter, i caràcters especials, quan et responc un
> missatge en HTML, com he fet abans?

els colors jo els veig bé, però el caràcter especial no, veig una mena
de "p" o ro grega, amb el pal descendent que sobresurt una mica més
que el cercle per sobre. Suposo que era el caràcter de vist
("checkbox").

Joan Montané