[Desenvolupament] El gadget de El temps i altres errors

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis mar 24 17:22:51 CET 2012

2012/3/24 Josep M. <josep.m8 a gmail.com>

>   Hola,
>
> He estat investigant el problema esmentat amb el gadget de El temps, i
> algun altre petit error que tenim en llista.
> He escrit els comentaris a la secció Informes d'error del Catalanitzador<http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_per_al_Windows/Informe_d%27error>.
> També hi he fet alguna modificació i afegit més.
> Si no ho veieu clar, ho podeu esmenar...

Hola,

Molta investigació!!!

Jo suggereixo que els problemes que siguin dels paquets d'idioma els
documentem a les PMF:

http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_per_al_Windows/PMF

Per exemple el problema del gadget, ja que seran on primer mirin els
usuaris.

En aquest cas concret sembla que no hi ha una solució que poguem fer que
apliqui el Catalanitzador.