[Desenvolupament] Per afegir a la llista de coses a fer

dis mar 24 17:14:23 CET 2012

Al 24/03/2012 16:58, En/na Josep M. ha escrit:
> Hola Jordi,
> Podries afegir a la llista de coses a fer?:
>
>  1. Que en un ordinador amb SO en francès es pugui triar “Configura el
>     català com a llengua d’escriptura”, cosa que ara no passa, a
>     l’igual que ja es pot triar aquesta opció si el SO és en espanyol.

Ep
Sobre aquest punt, em sembla recordar (vagament) que ja va sortir en el
passat i es va decidir que posaríem el teclat en català només si
l'usuari el tenia en espanyol.
Els teclats en francès tenen la disposició "AZERTY" en lloc de "QWERTY"
i canviar-lo pel català crec que seria massa "traumàtic".

O potser vaig errat i la llengua d'escriptura i la disposició del teclat
són coses diferents...?
De fet, ara que ho miro a l'XP, veig que es pot fer que la llengua
d'entrada sigui el Català, però el teclat sigui el francès:

En definitiva, crec que per a l'acció "Configura el català com a llengua
d’escriptura" el catalanitzador hauria de fer:
- Sigui quina sigui la llengua d'entrada actual --> Canviar al català.
- Respectar el teclat que té configurat l'usuari (no canviar-lo)

salut
jordi s