[Desenvolupament] Possibles errades a verificar del Catalanitzador

Joan Montané joan a montane.cat
dis mar 24 08:17:36 CET 2012

El 24 de març de 2012 5:57, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:
> Hola Jordi,

> Estic d'acord.

Bon dia,

A la propaganda "oficial" es va afirmar que es podia instal·lar el
paquet en windows xp en espanyol i francès. Potser ho van canviar per
a SP2 i SP3? Microsoft aviat deixarà de donar suport al WInXP, però si
es confirma que no es pot instal·lar en un francès, els hi ho faria
saber, potser es podria corregir.

Mirant les estadístiques, l'acció que dóna més errors és,
precissament, la del LIP., amb un 13%. Dubto que siguin tots XP en
francès... alguna cosa passa, :(

Joan Montané