[Desenvolupament] Possibles errades a verificar del Catalanitzador

dis mar 24 00:41:12 CET 2012

Sobre el winXP en francès, jo no hi dedicaria grans esforços més. A la
pàgina del LIP diuen:
"- La versió en espanyol del Windows XP Professional amb SP2 o superior o
el Windows XP Home Edition amb SP2 ha de estar instal•lat al vostre
ordinador"
<
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=0db2e8f9-79c4-4625-a07a-0cc1b341be7c&DisplayLang=ca>

Segurament per a l'xp no van contemplar poder instal.lar el paquet catala
sobre un winxp francès.

Quedaria pendent saber què es pot arribar a fer en un xp frances: els
offices es podrien catalanitzar o tambe requereixen l'office en castella?
Els internets explorers dubto que es puguin catalanitzar. El que no crec
que hi hagi problema es en configurar el catala com a locale, teclat i
llengua de navegacio dels navegadors...

salut
jordi s
El 23/03/2012 23:29, "Josep M." <josep.m8 a gmail.com> va escriure: