[Desenvolupament] Possibles errades a verificar del Catalanitzador

Josep M. josep.m8 a gmail.com
div mar 23 23:29:30 CET 2012

És el pegat més nou, el de Windows XP amb SP2 o SP3. El de 5 MB i escaig.
Demà a la tarda miraré de comprovar els altres francesos... El WinXP amb
SP0 o SP1 pot ser que costi de trobar...

Josep M.

El divendres 23 de març de 2012, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:
> Ep Josep,

catalanització. Es baixa el paquet d'idioma per al Windows, però no
l'instal·la (per cert, quina matada que resulta escriure amb el teclat
AZERTY!). M'he baixat el pegat de catalanització del SO des de Microsoft, i
l'he executat, i diu:
al sistema operatiu Windows Espanyol" Caga-t'hi!

> Ostia. Això és el pegat de Windows SP1 i inferiors o el més nou per SP2?
>
> Haurem de mirar tots els paquets d'idioma (Vista i 7) si van o no amb
Windows en francès.

la resolució i la profunditat de color de la pantalla (a menys resolució i
menys colors). Acabo de comprovar un Windows 7 Ultimate, fons d'escriptori
rosa, catalanitzat i segueix fons d'escriptori rosa horrible! Quina ràbia!

> Entenc que no podem reproduir el problema.

adreces a la barra de preferits, i després l'he catalanitzat. Segueixen
totes les adreces d'internet a la barra de preferits.