[Desenvolupament] Possibles errades a verificar del Catalanitzador

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div mar 23 23:25:50 CET 2012

Ep Josep,

> 1) Comprovat un Win XP SP3 en francès amb IE6 en francès. 66% de
> catalanització. Es baixa el paquet d'idioma per al Windows, però no
> l'instal·la (per cert, quina matada que resulta escriure amb el teclat
> AZERTY!). M'he baixat el pegat de catalanització del SO des de
> Microsoft, i l'he executat, i diu:
> "El paquet d'interfície de llengua del Windows només es pot instal·lar
> al sistema operatiu Windows Espanyol" Caga-t'hi!

Ostia. Això és el pegat de Windows SP1 i inferiors o el més nou per SP2?

Haurem de mirar tots els paquets d'idioma (Vista i 7) si van o no amb
Windows en francès.

> 2) No ho he vist mai, però sí que he vist alguns cops (pocs) un canvi en
> la resolució i la profunditat de color de la pantalla (a menys resolució
> i menys colors). Acabo de comprovar un Windows 7 Ultimate, fons
> d'escriptori rosa, catalanitzat i segueix fons d'escriptori rosa
> horrible! Quina ràbia!

Entenc que no podem reproduir el problema.

> 3) El mateix d'abans: un Windows 7 Ultimate amb IE8, He afegit algunes
> adreces a la barra de preferits, i després l'he catalanitzat. Segueixen
> totes les adreces d'internet a la barra de preferits.

Entenc que no podem reproduir el problema.

Moltes gràcies Josep M, això és molt útil