[Desenvolupament] Possibles errades a verificar del Catalanitzador

Josep M. josep.m8 a gmail.com
div mar 23 23:15:14 CET 2012

1) Comprovat un Win XP SP3 en francès amb IE6 en francès. 66% de
catalanització. Es baixa el paquet d'idioma per al Windows, però no
l'instal·la (per cert, quina matada que resulta escriure amb el teclat
AZERTY!). M'he baixat el pegat de catalanització del SO des de Microsoft, i
l'he executat, i diu:
"El paquet d'interfície de llengua del Windows només es pot instal·lar al
sistema operatiu Windows Espanyol" Caga-t'hi!

2) No ho he vist mai, però sí que he vist alguns cops (pocs) un canvi en la
resolució i la profunditat de color de la pantalla (a menys resolució i
menys colors). Acabo de comprovar un Windows 7 Ultimate, fons d'escriptori
rosa, catalanitzat i segueix fons d'escriptori rosa horrible! Quina ràbia!

3) El mateix d'abans: un Windows 7 Ultimate amb IE8, He afegit algunes
adreces a la barra de preferits, i després l'he catalanitzat. Segueixen
totes les adreces d'internet a la barra de preferits.

-----Missatge original-----
From: Jordi Mas
Sent: Friday, March 23, 2012 10:21 PM
To: desenvolupament
Subject: [Desenvolupament] Possibles errades a verificar del Catalanitzador

Ep gent,

Si podeu ajudar a verificar o reproduir cap d'aquests casos:

1) Windows XP en francès:
http://www.softcatala.org/forum/viewtopic.php?f=1&p=13624

Si algú si us plau pot provar si funciona

2) Un usuari comenta:

Tampoc  no té cap importància però us ho faig saber: a mi m'ha canviat
el color de fons de l'escriptori (del roig al blau)

Heu vist mai això?

3) Amb IE8 els usuaris perden els preferits al Catalanitzar:

"Sí (IE8). M'ha conservat tots els que apareixen en clicar el
desplegable de l'estrella de l'esquerra, però els que són a la barra,
just a sota de la barra de menú, aquests no; els ha el·liminat.
Més que res ho dic per si cal avisar, ja que a algú els podria fer la
guitza."

Gràcies,