[Desenvolupament] Possibles errades a verificar del Catalanitzador

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div mar 23 22:21:01 CET 2012

Ep gent,

Si podeu ajudar a verificar o reproduir cap d'aquests casos:

1) Windows XP en francès:
http://www.softcatala.org/forum/viewtopic.php?f=1&p=13624

Si algú si us plau pot provar si funciona

2) Un usuari comenta:

Tampoc  no té cap importància però us ho faig saber: a mi m'ha canviat
el color de fons de l'escriptori (del roig al blau)

Heu vist mai això?

3) Amb IE8 els usuaris perden els preferits al Catalanitzar:

"Sí (IE8). M'ha conservat tots els que apareixen en clicar el
desplegable de l'estrella de l'esquerra, però els que són a la barra,
just a sota de la barra de menú, aquests no; els ha el·liminat.
Més que res ho dic per si cal avisar, ja que a algú els podria fer la
guitza."

Gràcies,