[Desenvolupament] Els enviaments a Novetats de cesc a llach.cat requereixen aprovació

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div mar 23 20:28:21 CET 2012

En/na Josep M. ha escrit:
> Ja ho he dit en altres ocasions: crec que el Catalanitzador ha de
> prioritzar la catalanització dels programes que tenen més usuaris
> globals, i hi ha dos programes que destaquen molt i moltíssim:
> 1. Adobe Acrobat Reader
> 2. Windows Live (que inclou el Messenger->acció sobre el segment de
> públic més jove, i el Mail)

Ep Josep,

Estem totalment d'acord però tenim els recursos que tenim i a curt
termini no podem fer-ho.

El que m'agradaria fer en els propers dos mesos[1] és:

- Estabilitzar el que tenim i corregir tot allò que tenim obert
(versions 1.0.xx)
- Acabar tot el que hem deixat a mitges i és important (versió 1.2) [2]
- Intentar ampliar la base de desenvolupadors i col·laboradors per tenir
més capacitat i començar a treballar en aspectes com els que menciones.

He mirat tant com fer el Windows Live i l'Adobe i els dos no són pas
trivials. Els farem tant aviat com sigui possible.

[1]http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_per_al_Windows#Full_de_ruta
[2]
http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_per_al_Windows/Coses_a_fer#Proposta_de_coses_a_fer_per_la_versi.C3.B3_1.1