[Desenvolupament] Catalanitzador: activar el paquet d'idioma si ja hi és instal·lat...

div mar 23 18:40:19 CET 2012

Ep
Jo crec que abans de començar a incorporar noves funcionalitats, caldria
donar prioritat a arreglar defectes. Per exemple:
Hi ha usuaris que diuen que continuen veient el Windows + IE en castellà
després de passar el Catalanitzador.
Comentàvem amb el JordiM que segurament era perquè hi ha versions del
WIndows7 OEM que ja porten preinstal·lat el paquet de català, però no el
tenen actiu.
Com que el catalanitzador veu que ja hi ha el paquet instal·lat, no fa
res més.
Malgrat canviar la llengua del sistema a català, l'usuari no veurà la
interfície en català fins que canvii la llengua de visualització al
català, així:
http://res1.windows.microsoft.com/resbox/es/Windows%207/Main/46b66b6d-30f9-46eb-8ad8-7fe98bdaa786_0.png
(Referència:
<http://windows.microsoft.com/es-ES/windows7/install-catalan-lip-ca>)

Això és el que li he contestat a un usuari que s'hi ha trobat:
<http://www.softcatala.org/softcatala_presenta_el_catalanitzador_al_windows_aquest_dijous_22_de_marc#comment-1999>

També m'hi he trobat amb un ordinador de la feina. WIndows 7 Professional.

Un amic que té una botiga informàtica m'ha comentat que ahir instal·lava
un portàtil HP i li demanava en iniciar quina llengua volia fer la
instal·lació. Era un Windows 7 Home Premium.

salut
jordi s