[Desenvolupament] Pàgina estadístiques Catalanitzador

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dij mar 22 20:46:45 CET 2012

El primer + (el del costat del número del total de sessions) obri la
gràfica que comentava....

Marc, si no la veus, prova de recarregar la pàgina.
El 22/03/2012 20:43, "Marc Belzunces" <mbelzunces a gmail.com> va escriure: