[Desenvolupament] Curiositat

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic mar 21 21:18:23 CET 2012

En/na Marc Belzunces ha escrit:
> El 21 de març de 2012 20:43, Josep M. <josep.m8 a gmail.com> ha escrit:

> Vés a les propietats del fitxer sense executar-lo. A detalls en veuràs
> la versió.

Hi ha dos llocs més on queda constància que menciono per referència:

* Per si no ho sabeu a l'extrem superior esquerre de la finestra, al
menú on teniu les opcions de tancar finestra, minimitzar, etc, us
apareixerà una capsa que us permet veure la versió i data de compilació
del Catalanitzador.

* Aquesta informació també està a la primera línia del fitxer log.