[Desenvolupament] Curiositat

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dic mar 21 20:43:06 CET 2012

Hola,

Em llegia això de les versions parelles (estables) i les senars (de desenvolupament) i se m’ha acudit de mirar la versió que tinc. He mirat i remenat el Catalanitzador, i no he sabut veure enlloc un Quant al Catalanitzador, amb la informació de la versió...
Per on es mira quina versió tens baixada del Catalanitzador?

Per altra banda, espero que demà vagi molt bé la presentació. M’agradaria molt ser-hi, però per motius laborals em serà impossible (no puc faltar tot el matí a la feina). Desitjo que sigui molt concorreguda, i publicitada. Ànims, segur que és un èxit!