[Desenvolupament] Pàgina estadístiques Catalanitzador

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dim mar 20 14:37:24 CET 2012

El 20 de març de 2012 14:01, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> En/na Marc Belzunces ha escrit:
>
>  Ei gent,

> Marc, jo assumiria que això no estarà llest i suprimiria qualsevol
> referència.
>
> Xavi, tens cap estimació de quan t'hi podràs posar?

No estic segur, perquè no sé si acabe de tindre clar quines són les
gràfiques que voleu que apareguen (pensava que encara no estava clar, i
estava esperant la confirmació).

De tota manera, aquesta vesprada em posaré, i intentaré fer el màxim de
gràfiques possibles. No es podrà triar "mesos" i "anys" de moment, però
almenys es podran veure les dades acumulades.
--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >