[Desenvolupament] Política de numeració de versions

Joan Creus joan.creus.c a gmail.com
dll mar 19 22:14:17 CET 2012

Hmm sé que també ho fan al Linux, diria que va ser allà on es va començar.
Trobo que és un bon sistema per diferenciar, a part quedarà més endreçat (i
no hi haurà coses com 1.1b, etc.) Alternativament, suposo que es podria fer
branques com 1.0, 1.0dev, 1.1, 1.1dev, etc.; però potser no és tan evident.

Em conformo, però, amb que no se segueixi el model de versions del Firefox
des de la versió 4 o Chrome i els canvis de versions siguin per cosa
mínimament important :).

Joan Creus.

El 19 de març de 2012 21:45, Marc Belzunces <mbelzunces a gmail.com> ha
escrit: