[Desenvolupament] Idea pel Catalanitzador: Google.cat

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dll mar 19 14:57:48 CET 2012

Sí, jo també ho trobo molt interessant. Em fot força que per defecte m'enviï
a Google.ES
Per cert, Marc, com ho canvio? Dius que es pot reconfigurar? Jo tinc tot el
SO, les llengües, etc catalanitzat, però em surt Google.ES.

Josep M.

-----Missatge original-----
From: Marc Belzunces
Sent: Monday, March 19, 2012 2:01 PM
To: Desenvolupament d'aplicacions informàtiques per a la llengua catalana
Subject: [Desenvolupament] Idea pel Catalanitzador: Google.cat

Ei gent,

Una cosa que se m'acaba d'acudir. Navegadors com Google i Firefox
permeten cercar directament al Google des de la barra. El tema és que
et retorna la cerca com a google.es (en català si està configurat).

És tècnicament possible fer que et retorni la cerca des del
Google.cat? Gaire complicat?

Els meus 5ct,

--
Marc Belzunces