[Desenvolupament] Idea pel Catalanitzador: Google.cat

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll mar 19 14:28:37 CET 2012

2012/3/19 Marc Belzunces <mbelzunces a gmail.com>

> Ei gent,
>
> Una cosa que se m'acaba d'acudir. Navegadors com Google i Firefox
> permeten cercar directament al Google des de la barra. El tema és que
> et retorna la cerca com a google.es (en català si està configurat).
>
> És tècnicament possible fer que et retorni la cerca des del
> Google.cat? Gaire complicat?

M'agradaria saber quina és la política que segueix Mozilla amb els seus
paquets d'idioma, si aquesta URL la canvien per locale.

En el cas de Chrome, vaig veure que algunes URL es personalitzaven per
paquet. Ho miraré al vespre.

En qualsevol cas, jo preferia per treballar amb que els paquets d'idioma
fessin això i que el Calanitzador simplement els apliques, és a
dir, treballéssim amb aquestes comunitats perquè els seus paquets donen la
millor experiència possible en comptes de que el Calanitzador modifiqués la
configuració.

Els meus cinc cèntims