[Desenvolupament] Catalanitzador versió 1.0 candidata 1

diu mar 18 18:28:40 CET 2012

Al 18/03/2012 17:07, En/na Jordi Mas ha escrit:

> Hola Jordi,
>
> Aquest tema el vaig parlar fa temps amb l'Hermoso i va comentar que
> l'IsRelative sempre està a true a Windows i vam decidir no suportar
> aquest cas perquè tampoc vaig saber com forçar-lo des del programa.
>
> Aquesta configuració l'has fet a través del programa o de forma manual?
Ep Jordi
En aquest cas, em sembla recordar que ho vaig fer manualment
Tanmateix, SÍ que és possible fer-ho des del mateix Firefox.
Si obrim el Firefox amb:
firefox -profilemanager
I creem un nou perfil, tenium l'opció de triar a quina carpeta volem que
es desi el perfil:

Si es tria una carpeta específica, llavors s'afegeix IsRelative=0 al
profiles.ini

salut
jordi s