[Desenvolupament] Catalanitzador versió 1.0 candidata 1

diu mar 18 16:23:41 CET 2012

Al 18/03/2012 15:14, En/na Jordi Mas ha escrit:
> En/na Jordi Serratosa ha escrit:
>
> Hola Jordi,
>
> Em sembla que sé que succeix.
>
> Pots enviar-me el fitxer profiles.ini?
>
> L'hauríes de tenir a "C:\Documents and Settings\Administrador\Datos de
>  programa\Mozilla\Firefox"
Ep
T'adjunto l'ini.
Ja veig per on van els tiros, com tu dius.
En cercar ela ubicació del perfil del Firefox, el Catalanitzador cal que
tingui en compre el valor "IsRelative"
Jo tinc redirigit el perfil a una altra unitat de disc.

salut
jordi s
Name: profiles.ini