[Desenvolupament] Versió 0.98 amb diapositives

Joan Creus joan.creus.c a gmail.com
diu mar 18 16:13:31 CET 2012

D'acord. Repassant el que calia fer... Diria que ja s'adapta a IE, el TODO
vindria a ser:

   - Adaptar-se a un espai més petit.
   - Fer més curtes les descripcions
   - Treure "Baixa de Softcatalà"? Jo ho continuaria posant per mostrar que
   te'l pots baixar de Softcatalà.
   - Sistema de quotes per a programes similars? Però jo personalment
   posaria directament LibreOffice en lloc d'OpenOffice.org, i sempre
   l'alternativa lliure.
   - Categories?

Ja miraré de fer-ho, hi ha alguna cosa més a fer?

Gràcies,

Joan Creus.
El 18 de març de 2012 16:07, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: