[Desenvolupament] Catalanitzador versió 1.0 candidata 1

diu mar 18 14:29:45 CET 2012

Ep
He baixat la versió candidata.
Em sembla que amb el meu Firefox el Catalanitzador fa alguna cosa rara.
Quan executo al meu ordinador em diu que l'acció de "canviar la llengua
del Firefox" --> No es pot aplicar.
Ja ho tinc en català (tant el Firefox com la llengua de navegació), per
tant considero que el Catalanitzador hauria de mostrar "Ja realitzada".
He posat la llengua de navegació del Firefox en castellà i el
Catalanitzador em continua dient "No es pot aplicar".
Veient el log, em sembla que el Catalanitzador té algun problema per
trobar el meu perfil.
Aquestes són les línies específiques del Firefox:
13:19:22.0656 - FirefoxAction::_readVersionAndLocale. Firefox version
12.0 (ca), version 12.0, locale ca
13:19:22.0656 - FirefoxAction::_readLanguageCode cannot open
C:\Documents and Settings\Administrador\Datos de
programa\Mozilla\Firefox\D:\Mis documentos\Perfil Firefox\jordi-ff3\prefs.js
13:19:22.0656 - FirefoxAction::IsNeed returns 0 (first lang:)

Al 17/03/2012 16:18, En/na Jordi Mas ha escrit: