[Desenvolupament] Web catalanitzador - Cas IE8 o superior - Disseny

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij mar 15 08:43:53 CET 2012

En/na Pau Iranzo ha escrit:
> Hola,
>
> El 14 de març de 2012 21:08, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Un popup en jquery, és a dir, un div que està hidden i es mostra en fer clic :P.

Jo sóc partidari de tenir l'experiència integrada a la mateixa pàgina,
però aquí el criteri de l'Anna que té més experiència en disseny penso
que hauria de tenir més pes. Parla amb ella i decidiu si us plau.
L'important és fer-ho :)