[Desenvolupament] Web catalanitzador - Cas IE8 o superior - Disseny

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dim mar 13 20:39:35 CET 2012

Hola,

El Jordi m'ha estat comentant la problemàtica amb l'IE8 i superiors.
Haurem de posar un avís o fins i tot una petita indicació de què fer
quan l'usuari tinga IE8 o superior.

A mi em ve al cap fer un popup amb jquery on s'explique ràpidament a
l'usuari què ha de fer i posar a sota de tot un enllaç final de
baixada. O bé posar un missatget tot just a la dreta del botó...

Per a això necessitaríem un petit disseny.

Què en penseu?

Salut!

Pau

El 13 de març de 2012 20:32, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

        Gràcies, no ho sabia. Ho implementaré el més aviat possible
:). I'll keep you posted!

    Hola,

    Ho apunto a la llista de coses a fer[1]:

    * Incloure missatge d'avís als usuaris d'IE 8 i superior sobre el
filtre de seguretat de l'Internet Explorer.

    Jo faria una proposta a la llista de desenvolupament l'interficie
per aquests usuaris. Podem parlar des d'un simple avís a una cosa on
es descrigui pas a pas que cal fer.

    Després caldrà passar-ho a disseny i web amb l'Anna.

    Quan penses que t'hi podràs possar?

    Quan li donem canya a la web començarà a venir molt usuari neòfit amb IE...

    [1] http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_per_al_Windows/Coses_a_fer#Lloc_web