[Desenvolupament] Proves amb el Chrome i la versió 0.99 - ajuda

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim mar 13 13:37:29 CET 2012

2012/3/13 Xavi Ivars <xavi.ivars a gmail.com>

> Ok, aquesta vesprada complete la documentació a la wiki, i actualitze el
> codi.
>
> Per cert Xavi, quin problema hi havia amb la detecció de si el Chrome està
>>

>  Si et fixes, al codi [1] primer es buscava la llengua de la interfície i
> si no era català, es comprovava si estava instal·lat i després si la
> llengua de navegació era el català.
>
> Ho he modificat per a que el primer que faça siga comprovar si està
> instal·lat. Esta vesprada ho puge.

Hola Xavi,

Tal com està ara funciona. Quan truques a _isChromeAppLocaleOk() retorna
només cert si l'aplicació ha trobat el locale català. Per la qual cosa si
l'ha trobat és que està instal·lat.  El que vull dir ara és que no penso
que hi hagi cap cas pel qual falli aquest codi en concret.

Dit això, estic d'acord en reorganitzar el codi per donar-li més claretat.
O sigui endavant. En qualsevol cas, haurem de fer proves exhaustives amb
Chrome un cop els canvis estiguin enllestits.