[Desenvolupament] Llengua de navegació a l'IE sense el catalanitzador

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
diu mar 11 21:09:03 CET 2012

Gràcies Josep. És justament el que necessitava.

--
Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat
Microbloc personal: http://twitter.com/marcbelzunces
Planeta Softcatalà: http://planeta.softcatala.org/

El 10 de març de 2012 21:34, Josep M. <josep.m8 a gmail.com> ha escrit: