[Desenvolupament] Amplicació del model de dades i canvis part servidor

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dij mar 8 08:24:28 CET 2012

Hola Jordi,

El 8 de març de 2012 0:16, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:
> En/na Pau Iranzo ha escrit:

> Fes:
>
> git diff
>
> per veure que has canviat
>
> després
>
> git commit -a -m "comentari"
> git push
>
> Per cert, segurament t'ha arribat un missatge de GitHub demanant-te validar
> les claus SSH:
>
> "A security vulnerability was recently discovered that made it possible for
> an attacker to add new SSH keys to arbitrary GitHub user accounts. This
> [...]

Gràcies, ja ho he enviat :). He actualitzat el form.phtml per si
volgueres fer alguna prova d'enviament des d'allà.

Salut,

Pau