[Desenvolupament] Cas d'ús amb el Firefox no català i llengües d'idioma

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij mar 8 00:14:59 CET 2012

En/na Toni Hermoso Pulido ha escrit:

> estic completament d'acord amb el plantejament. Això és el que fa el
> Catalanitzador de Mozilla, de fet. Mira el codi i tots les variables
> amb prevs d'allà:
> https://github.com/Softcatala/CatalanitzadorMozilla/blob/master/preferredlanguage/lib/main.js
> Tot i que alhora em fas pensar que seria millorable: perquè si
> l'usuari no toca els paràmetres, s'assumeix que agafa els de la
> interfície (de la traducció), en aquest cas:
> chrome://global/locale/intl.properties

Hola Toni,

Amb la darrera versió de Firefox baxat en español per algun motiu la
llengua de navegació m'apareixia en català. El locale de la màquina era
  castellà però penso que l'agafat de la configuració de la llengua de
l'Explorer que era català. Això era amb una màquina virtual nova tot
recent baixat.

Sembla que la cadena per defecte del accept_language no l'agafa del
paquet d'idioma sinó d'alguna cosa del sistema, almenys a Windows.

Provaré fer més proves. Fins que no ho tinguem més clar no implemento el
canvi.

Si pots fer alguna prova i determines com funciona.