[Desenvolupament] Amplicació del model de dades i canvis part servidor

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dic mar 7 23:19:16 CET 2012

Hola Jordi,

Ja he fet els canvis. Estic mirant de fer un push però ara mateix
sembla que no tinc permisos (o potser no ho estic fent bé). No recorde
exactament com enviar-ho (no faig servir gaire el git...):

pau a pau-Studio-XPS-1640:~/webs/CatalanitzadorPerAWindows$ git status
# On branch master
# Your branch is ahead of 'origin/master' by 1 commit.
#
nothing to commit (working directory clean)
pau a pau-Studio-XPS-1640:~/webs/CatalanitzadorPerAWindows$ git push
fatal: remote error:
  You can't push to git://github.com/Softcatala/CatalanitzadorPerAWindows.git
  Use git a github.com:Softcatala/CatalanitzadorPerAWindows.git

Gràcies per l'ajuda!

Salut,

Pau

El 7 de març de 2012 11:05, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: