[Desenvolupament] M'hi jugaria un pèsol...

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
dic mar 7 12:07:32 CET 2012

El 5 de març de 2012 22:45, Josep M. <josep.m8 a gmail.com> ha escrit:
> Jo hem volia dir que, atès el nombre d'usuaris potencials, donaria prioritat
> a l'Acrobat Reader per davant del LibreOffice i l'OpenOffice, a la versió
> 1.1

Òbviament s'han d'acabar d'implementar els 2 programes. Tanmateix, jo
ara prioritzaria el LibO i l'OOo. Perquè sabem que té un impacte de
+250.000 anuals (només en català), perquè catalanitzar-los implica
afegir-hi correcció de català amb el que representa (com amb el MS
Office), perquè és programari lliure i perquè hi ha una comunitat de
voluntaris involucrada. El LibO i l'OOo incideixen sobre l'escriptura
(paper actiu) mentre que l'Adobe és passiu.

En tot cas, només parlo en termes de priorització, no de qüestionament.

Els meus 5ct,

--
Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/