[Desenvolupament] Amplicació del model de dades i canvis part servidor

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dic mar 7 08:50:47 CET 2012

Hola,

El 7 de març de 2012 8:25, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:
> En/na Pau Iranzo ha escrit:

> Correcte. Per resumir la taula té aquests camps:
>
> * OSMajorVersion
> * OSMinorVersion
> * SPMajorVersion
> * SPMinorVersion
> * SuiteMask
> * ProductType
> * Name
> * Bits
> * Name
>
> Per determinar si una entrada és nova es comparen tots els camps excepte el
> Name.

> [...]

OK. Les columnes ja estan creades. El codi l'hauré d'acabar aquesta
tarda. He pensat en crear una còpia de la bd actual al mateix server
amb un parser_test.php o alguna cosa així per tal de poder simular-ho
bé.

En parlem.

Salut,

Pau