[Desenvolupament] Amplicació del model de dades i canvis part servidor

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dic mar 7 07:50:52 CET 2012

Iep Jordi,

Ja ho tinc gairebé acabat. Respecte a quan es crea l'entrada
operatings, t'ho pregunte amb un exemple:

Tenim a la taula això (per exemple):
1 6 0 2 0 768 1 WindowsVista  32
2 6 1 1 0 274 1 Windows7  64

Si rebem:
1 6 0 2 0 768 1 WindowsVista  32

No l'incloem.

Si rebem:
1 6 0 2 0 768 1 Windows7  32

Creem l'entrada a la taula.

Per altra part, quan dius això: "Llavors usi el camp Name que rep si
està omplert per popular aquest nou camp que ara el Catalanitzador
envia", vols dir que per exemple tenim aquesta entrada (name sense
omplir):
1 6 0 2 0 768 1 NULL  32

Hauríem d'actualitzar-la i posar-hi el name allà? De forma que si rebem:
1 6 0 2 0 768 1 WindowsVista  32

I no existeix cap entrada igual, però sí alguna que igual però amb el
camp name a NULL, llavors l'actualitze?

Salut!

El 3 de març de 2012 11:45, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Ep Pau,
>
> He fet una petita amplició al model de dades original del Catalanitzador.
>
> L'objectiu d'aquests canvis és diposar de més informació sobre el sistema operatiu que executa l'usuari. Amb la informació que tenim ara no podem diferenciar entre un Winodws Vista i un 2008 ni tampoc entre Windows 7 i Windows 2008R2.
>
> Els canvis proposat són:
>
> Taula: operatings
>
> * Cal afegir-hi el camp: ProductType de tipus int
> * Cal afegir-hi el camp: Name del tipus Text

He creat els dos camps nous i he populat ProductType a 1 (però encara
ho hauré de tornar a popular-ho fins que no pugem el codi correcte).