[Desenvolupament] Proves amb el Chrome i la versió 0.99 - ajuda

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim mar 6 14:13:44 CET 2012

2012/3/6 Xavi Ivars <xavi.ivars a gmail.com>

> Hola,
>
> En primer lloc volia demanar disculpes per si sembla que m'he desentés del
> Chrome.
>
> Malauradament, des d'aquest cap de setmana hem estat allotjant a uns
> companys alemanys del projecte en el que treballe ací a la Universitat.
> Aquesta vesprada se'n tornen cap a la seva universitat, o siga que podré
> dedicar ja la resta de la setmana al Catalanitzador.

Cap problema! Ja he continuat jo. Estava molt coll avall.

> Jordi, vaig estar comparant tots els fitxers dins la carpeta Default, per
> això no trobava el json que canviava la interfície. He vist ara que es
> troba dins de "../Local State". Bona feina!

grep is your friend :)

Vaig tenir sort.

Faré proves amb els perfils sincronitzats.

Si agafa l'últim binari. Saps quan ho podràs fer més o menys? Ho dic per
pujar la 0.99 i donar-la com a bona.