[Desenvolupament] Proves amb el Chrome i la versió 0.99 - ajuda

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dim mar 6 09:18:26 CET 2012

Hola,

En primer lloc volia demanar disculpes per si sembla que m'he desentés del
Chrome.

Malauradament, des d'aquest cap de setmana hem estat allotjant a uns
companys alemanys del projecte en el que treballe ací a la Universitat.
Aquesta vesprada se'n tornen cap a la seva universitat, o siga que podré
dedicar ja la resta de la setmana al Catalanitzador.

Jordi, vaig estar comparant tots els fitxers dins la carpeta Default, per
això no trobava el json que canviava la interfície. He vist ara que es
troba dins de "../Local State". Bona feina!

Faré proves amb els perfils sincronitzats.
--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >