[Desenvolupament] Proves amb el Chrome i la versió 0.99 - ajuda

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dim mar 6 07:16:29 CET 2012

Fetes les mateixes proves amb un Firefox en anglès, en un Windows 7 Ultimate
64 bits espanyol...
En aquest cas, a diferència del Chrome, quan instal·les el Firefox
s'instal·la per a tots els usuaris, no només l'actual.
Una altra diferència és que si l'instal·les en anglès surt amb interfície en
anglès, no en espanyol com el Chrome.
Després de passar el Catalanitzador s'observa que:

Catalanització al 100%
El Firefox segueix amb interfície en anglès per a tots els usuaris.
El Firefox ha canviat la llengua de navegació a català per a l'usuari actual
El Firefox ha mantingut la llengua de navegació en anglès per a la resta
d'usuaris

O sigui, el comportament del Catalanitzador és el mateix que amb el Chrome.

Josep M.

-----Missatge original-----
From: Jordi Mas
Sent: Monday, March 05, 2012 11:36 PM
To: Desenvolupament d'aplicacions informàtiques per a la llengua catalana
Subject: Re: [Desenvolupament] Proves amb el Chrome i la versió 0.99 - ajuda

En/na Josep M. ha escrit:
> Instal·lat el Chrome en dos ordinadors en espanyol amb:
>
>     * Windows 7 Ultimate 64 bits
>     * Windows 7 Home Premium 64 bits
>
> En tots dos casos amb dos usuaris (instal·lat prèviament Chrome a cada
> usuari, ja que les instal·lacions són independents)
> En un cas he triat instal·lar la versió espanyola i en l'altre la versió
> l'anglesa. En tots dos casos s'ha acabat instal·lant el Chrome amb
> interfície en espanyol.
> Hi he passat el Catalanitzador en tots dos casos. Hi he seleccionat
> catalanitzar la llengua de navegació del Chrome (a més a més de la resta d’opcions
> [...]

Correcte, aquest és el comportament esperat.

Si pots fer proves també amb el Firefox estaria molt bé.

Jo estic fent proves de regressió amb Windows 7 i Windows XP i de pas a
veure si trobo un Windows XP que instal·li bé el paquet d'idioma però
que en l'últim pas el doni com a no instal·lat (malgrat ho estigui).

Gràcies,