[Desenvolupament] Proves amb el Chrome i la versió 0.99 - ajuda

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll mar 5 23:36:38 CET 2012

En/na Josep M. ha escrit:
> Instal·lat el Chrome en dos ordinadors en espanyol amb:
>
>     * Windows 7 Ultimate 64 bits
>     * Windows 7 Home Premium 64 bits
>
> En tots dos casos amb dos usuaris (instal·lat prèviament Chrome a cada
> usuari, ja que les instal·lacions són independents)
> En un cas he triat instal·lar la versió espanyola i en l'altre la versió
> l'anglesa. En tots dos casos s'ha acabat instal·lant el Chrome amb
> interfície en espanyol.
> Hi he passat el Catalanitzador en tots dos casos. Hi he seleccionat
> catalanitzar la llengua de navegació del Chrome (a més a més de la resta
> [...]

Correcte, aquest és el comportament esperat.

Si pots fer proves també amb el Firefox estaria molt bé.

Jo estic fent proves de regressió amb Windows 7 i Windows XP i de pas a
veure si trobo un Windows XP que instal·li bé el paquet d'idioma però
que en l'últim pas el doni com a no instal·lat (malgrat ho estigui).

Gràcies,