[Desenvolupament] Estadístiques del Catalanitzador al mes de febrer 2012

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
dll mar 5 18:40:01 CET 2012

El 5 de març de 2012 15:52, Josep M. <josep.m8 a gmail.com> ha escrit:
> No m'hi havia fixat mai, i estrictament no té gaire a veure amb el
> Catalanitzador, però...
>
> Com és que Softcatalà em surt amb propaganda per totes bandes?
> Com és que la propaganda està en espanyol?
>
> Algú dels que remeneu les cireres em pot explicar això? (adjunto captura)

Tot i que és fora de tema, per al·lusions.

L'Adsense de Google no permet filtrar per idioma d'anunci. Si no, ja
ho hauríem triat fa anys. Malauradament mostrarà els anuncis per IP
(estat) i llengua del navegador, suposo. Addicionalment, un dels
problemes endèmics de la llengua catalana en tots els mitjans, és la
manca de publicitat en llengua catalana. Adsense no és diferent en
aquest aspecte.

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat