[Desenvolupament] Estadístiques del Catalanitzador al mes de febrer 2012

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dll mar 5 15:52:49 CET 2012

No m'hi havia fixat mai, i estrictament no té gaire a veure amb el Catalanitzador, però...
  1.. Com és que Softcatalà em surt amb propaganda per totes bandes?
  2.. Com és que la propaganda està en espanyol?
Algú dels que remeneu les cireres em pot explicar això? (adjunto captura)

Josep M.

-----Missatge original-----
From: Jordi Mas
Sent: Monday, March 05, 2012 12:21 AM
To: desenvolupament
Subject: [Desenvolupament] Estadístiques del Catalanitzador al mes de febrer 2012

Ep gent,

He fent un apunt comentant una mica les dades del febrer del Catalanitzador:

Estadístiques del Catalanitzador al mes de febrer 2012
http://gent.softcatala.org/jmas/bloc/index.php

És molt interessant veure la distribució de versions d'aplicacions així
com el que succeix amb les accions.

Això ens ha de servir per priotizar les combinacions durant el període
de proves.

Codi de conducta: http://www.softcatala.org/wiki/Codi_de_conducta